מה צריך לדעת על השכרת האמר?

השכרת האמר יכול להיות הרכב האידיאלי להעביר אותך לאירוע מיוחד. כמה אנשים יכולים להתאים להאמר? מה זה עושה האמר כל כך מיוחד. המשך לקרוא כדי לברר פרטים נוספים על הרכב המדהים הזה. חברת לימוזינה אקזקיוטיב יוסטון יש שתי למתוח ח2 לימוזינות ומציע השכרת לימוזינה האמר באזור יוסטון. כל המחירים כוללים דמי שירות לרכב ומענק. חלל הפנים של יוסטון האמר לימוזינה כולל מסכים שטוחים ותקרות אל חלד מוארות כוכבים.

השכרת האמר לאירוע שלכם

השכרת האמר היא אפשרות טובה בעת תכנון אירוע. רכב זה הוא לוכד עיניים חזותי שמושך תשומת לב לאן שהוא הולך. זה נוח מספיק עבור עד 14 נוסעים, והוא יכול להושיב עד 20. יש לו תכונות מפוארות, כולל טלוויזיות מרובות ונגני די. וי.די. יש לו עבודת צבע ייחודית בשחור-לבן. השכרת האמר לאירוע יכולה לגרום לו להתבלט מהקהל, אז קחו בחשבון את התכונות שהוא מציע וכמה נוח יהיה לאורחים שלכם.

ראשית, זה זול. שכירת לימוזינה האמר ליום הוא ערך טוב יותר מאשר השכרת שבועי. הזמנת יום בשבוע מאפשרת שימוש בלתי מוגבל ברכב ואינה כרוכה בתשלום שעות נוספות. הזמנות של הרגע האחרון גם יעמידו אתכם לחסדי חברת ההשכרה, וישאירו לכם מעט אפשרויות וכוח משא ומתן נמוך יותר.

כשמדובר מחיר, השכרת לימוזינה האמר יכול לעלות בכל מקום מ $150 ל $300 לשעה. המחיר ישתנה בהתאם למספר האנשים הנוסעים, לגודל הרכב ולמתקנים. לימוזינות האמר סטנדרטי יכול להכיל ארבעה עשר עד עשרים אנשים, בעוד האמרים מותאמים אישית לחלוטין יעלה יותר משלוש מאות דולר לשעה. השכרת לימוזינה האמר היא דרך נהדרת של רכיבה בסגנון, לא משנה מה האירוע.

כמה אנשים האמר יכולה להכיל?

האמר יכול להכיל חמישה נוסעים בתצורה הסטנדרטית שלו. אפשרות מושב בשורה השלישית זמינה. הרכב כולל 40.7 אינץ 'מרווח ראש מלפנים ו -39.7 אינץ' מרווח רגליים מאחור. ה-3 מושבים חמישה עד שבעה אנשים. ניתן להוסיף מושב בשורה השלישית לנוסעים נוספים. ה3 יש 66.4 סנטימטרים של כתף-וחדר ירך לנוסעים רוכבים במושב הקדמי או אחורי. יש גם גרסה קומפקטית.

האמר המקורי השתמש בשלדת טאהו. עם זאת, הוא שונה כדי לאפשר לנוסעים גדולים יותר. ה ה2 היה רכב שטח עצום בזמן שחרורו. זה דרש מושב בשורה שלישית. זו היתה הסיבה ל" דלת הכלה", המאפשרת לנוסעים להיכנס ולצאת בקלות מהרכב. תכונה זו הופכת אותו לרכב פופולרי לחתונות, מכיוון שהוא גורם לשמלת הכלה להתאים מאחור.

לימוזינה בדרך כלל מושבים שמונה עד שמונה נוסעים. האמר עם 6 מושבים מושלם להובלת החתן והכלה. גדול יותר לימוזינות לעבוד גם עבור גדול יותר קבוצות או אירועים מיוחדים. האמר יכול לשאת בין 10 ל -12 נוסעים בהתאם לגודלו, כאשר הנהג תופס את החלל האחורי ביותר. בבחירת רכב חשוב לקחת בחשבון את גודל הלימוזינה.

מה הופך את האמר להשכרה למיוחד כל כך?

המחירים עבור השכרת לימוזינה האמר להשתנות במידה רבה. מחיר השכירות של לימוזינה האמר ישתנו בהתאם אם הוא נמצא בשימוש עבור חתונה או הנשף, אירוע ספורט או סתם לילה בחוץ.

השכרת האמר תהיה היוקרה האולטימטיבית שלך. התקרות הגבוהות והחלונות הכהים של הרכב הופכים אותו לנסיעה בלתי נשכחת. אתה יכול אפילו ליצור מוזיקה משלך באמצעות מתאם אמ פי 3. האמר הוא לא רק דרך נהדרת להרשים את האורחים שלכם, אלא זו גם חוויה ייחודית במינה. השכרת האמר שתיקח אתכם לשדה התעופה או למסיבת יום ההולדת שלכם תהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

האמר הוא רכב מרשים שהופך ראשים לכל מקום שאתה הולך. רכב ייחודי זה אידיאלי לאירוע מיוחד או לפגישה עסקית. זה ישפיע ויפנה ראשים. האמר הוא הרכב המושלם לבילוי לילי עם חברים או בילוי לילי עם הבנות.

לפרטים נוספים על השכרת האמר, לחצו כאן: my-limousine.co.il/