אירועים פרטיים עם מופע מנטליסט

שכירת מנטליסט לאירוע הפרטי שלך יכול להיות דרך מדהימה לבדר את האורחים שלך. מופע כזה משלב קסם מדהים ומנטליזם בלתי אפשרי ליצירת חוויה בלתי נשכחת. כקוסם משיקגו, דניס ווטקינס יעבוד איתך כדי ליצור אירוע שהוא גם ייחודי וגם בלתי נשכח. הוא יתאים את המופע שלו לצרכים הספציפיים שלך ויהפוך אותך לכוכבת המופע.

מה ההבדל בין קוסם למנטליסט?

גם קוסמים וגם מנטליסטים מיומנים בשימוש במוחם לתמרן חפצים או אנשים. קוסם יכול לבצע אשליות שירשמו קהל. מנטליסט יכול להשתמש במוחם כדי לספר לאנשים דברים שהם לא ידעו. המנטליסטים משתמשים לעתים קרובות בטכניקות של אחיזת עיניים כדי לעשות את זה.

המטרה העיקרית של קוסם או מנטליסט היא לשטות בקהל. הקומדיה לעיתים קרובות מסייעת להופעה, וקוסמים רבים משתמשים בה כדי לקדם את המופע שלהם. מנטליסטים בדרך כלל צריכים תקופת הצטברות ארוכה עבור רוב הטריקים שלהם. הם גם צריכים לדעת לקרוא שפת גוף והתנהגויות.

גם קוסמים וגם מנטליסטים משתמשים באביזרים. מופעי קסמי הבמה של הקוסם משתמשים לעתים קרובות בתלבושות ואביזרים משוכללים, בעוד המנטליסט משתמש בחפצים פשוטים כדי להדהים את הקהל. במהלך מופע של שעה, חבר קהל יכול לראות קוסם לתפעל קופסה, חתיכת חוט, או כיסא.

מנטליסט יכול להכריח את הקהל לחשוב מילה או צבע מסוימים. החוכמה היא לגרום למגבלה להיראות טבעית וחופשית. קוסם יכול גם לשכנע אדם לחשוב על מילה ארוכה. מנטליסט יכול גם להשתמש ביכולת לקרוא מחשבות על ידי בקשה למילה ארוכה.

מנטליסט מבצע טריקים שנתפסים אחרת על ידי אנשים שונים. יש המבצעים טריקים הנחשבים למנטליזם, ואילו אחרים מבצעים טריקים הנתפסים כקסם. כמה מהמופיעים המפורסמים ביותר של המנטליסטים משתמשים בשילוב של שניהם. למשל, אורי גלר מבצע כיפוף כפיות, הנחשב למנטליזם. דיוויד בליין ידוע בפעלולים הרבים שלו וטריקים משוכללים.

מה מנטליסט יכול לעשות?

מנטליסט הוא אחד המעשים הכי קלים לזימון ויש לו מעט מאוד זמן להגדיר. הם מביאים איתם כל מה שהם צריכים לביצועים שלהם, כולל מזוודה קטנה מלאה בחומרים. אם הם משתמשים במוזיקה, הם גם יביאו מספר דרכים שונות לנגן אותה. ניתן להזמין מנטליסטים למגוון אירועים פרטיים מחתונות ועד אירועים ארגוניים.

ביצועיו של מנטליסט מבדרים מאוד. המנטליסטים ידועים בהתנהגותם הידידותית ומסוגלים לבדר מבלי לפגוע באף אחד. חלקם אפילו משלבים קומדיה במופעים שלהם. בעוד קוסם מלאס וגאס ידוע בתלבושות הצעקניות ובהופעה הראוותנית שלו, מנטליסט יציג מראה מתוחכם יותר.

מנטליסט מבצע מעשים דמויי חדות נפש ויפעיל קהל על ידי יצירת קשרים איתם. הם לא ישתמשו בהיפנוזה או להביך אף אחד באירוע. אתה תהיה מופתע עד כמה בקלות הם יכולים לבדר קהל ולגרום להם להרגיש מיוחדים.

מנטליסט יכול לבצע קסמים מרהיבים לאירועים ארגוניים ומסיבות פרטיות. הם אפילו יכולים לקחת את הקהל לעולם אחר על ידי קריאת מחשבותיהם! סוג זה של בידור מושלם למסיבות, ימי הולדת ותוכניות מסחר.

מה תפקיד מנטליסט באירוע פרטי?

שכירת מנטליסט לאירוע הארגוני שלך היא דרך נהדרת להפתיע את האורחים שלך ולהוסיף אלמנט כיף לאירוע שלך. מעשה של מנטליסט הוא ייחודי ולא שגרתי, ורבים מוקסמים מביצועיו. הוא יכול להופיע לקהל גדול, או להופיע בקבוצה קטנה יותר.

מנטליסטים יכולים להרוויח מאפס עד שש ספרות לביצועים. אוז פרלמן, למשל, התפטר 'מעבודתו במריל לינץ כדי להפוך למנטליסט. הוא אומר שהוא מרוויח בין 15,000 $ ל-40,000 $ לביצועים, והוא הופיע עבור עשרות אלפי אנשים.

המנטליסטים משתמשים בכוח התצפית שלהם כדי להתחבר לקהל שלהם. הם יכולים להגיד לך מה מישהו חושב, איפה הם למדו, או כמה כסף יש להם. הכל מבוסס על חיבור עם הקהל, שיוצר אמון וחמלה בקרב הקהל.

המנטליסט מבצע טריקים שיכולים להדהים כל אחד. למשל, הוא יכול לבקש ממשתתף לחשוב על מילה ולחשוף אותה תוך דקות. הוא בידור מעולה לאירועים כגון תערוכות מסחר, פתיחות חנויות ומסיבות אוניברסיטאיות. אשליות ויכולות נפשיות שלו יהיו בטוח להדהים האורחים שלך!

כישוריו של המנטליסט מאפשרים לו לקרוא מחשבות של אנשים. הוא יכול לחזות אירועים עתידיים ולנחש מה אחרים יחשבו הלאה. למנטליסט טוב תהיה גם היכולת להכריח אדם לחשוב על מספר מסוים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.orenshalom.co.il/%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9D/

You may also like...