בחירת רשתות הצל הטובות ביותר לגינה שלך

בחירת רשתות הצל הטובות ביותר לגינה שלך היא החלטה חשובה. הסיבה לכך היא שרשתות צל יגן על הגינה שלך מפני השמש ויעזרו לשמור על יופי הגינה שלך. אבל יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון לפני שרוכשים רשת צל.

מהן רשתות צל?

גידול חקלאי דורש רשתות צל מסיבות שונות ומגוונות. הם מגנים על צמחים מפני השמש, חרקים וסערות. הם גם עוזרים לשלוט על לחות וזרימת אוויר.

רשת צללים מגיעה במגוון צפיפות, תלוי בכמות אור השמש שמפעל מקבל. ככל שהצפיפות גבוהה יותר, כך הרשת מציעה הגנה מפני אור שמש.

רשתות צל סרוגות עמידות, ניתנות למחזור וקלות להתקנה. הם מיוצרים בפיקוח קפדני כדי להבטיח שהם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הם יכולים גם לעזור לדחות את פריחת היבול.

הם מועילים גם לבקרת זרימת אוויר, הפחתת מהירות הרוח ושיפור דיפוזית האור. הם יכולים גם להפחית את הזיהום הסביבתי.

הם מגיעים במגוון צבעים. ניתן להשתמש בהם בחממות, משתלות וחניונים. הם מציעים הגנה טובה מפני ציפורים, חרקים וברד.

רשתות צל מגנות גם על צמחים מפני חשיפה מופרזת לקרני UV. רשת הצללים הנפוצה ביותר היא שחורה. בחלק מהאזורים הצחיחים, רשתות צל צבעוניות מועילות גם כן. הם מגדילים את תשואת העגבניות ב -113% ל 131%.

יש גם רשתות צל המשמשות להגנה על צמחים מפני רוח. הם עשויים מבד פוליאתילן עמיד וחזק. ניתן להשתמש בהם גם בחממות כדי להגן על צמחים מפני השמש.

הם זמינים במגוון צבעים, החל מירוק ללבן. הם מהווים את הגוון המושלם לחממות ולשתלות.

למה משתמשים ברשתות צל?

רשתות חקלאיות משמשות להגנה על גידולים ומוצרי אגרו מפני ציפורים ותנאי מזג אוויר. הם משמשים בגננות, גידול פרחים וגידול בעלי חיים.

נערכו מספר מחקרים כדי לקבוע את ההשפעות של רשתות צל על מיני צמחים שונים. בפרט, החוקרים העריכו את ההשפעות של שש רשתות צל צבעוניות שונות על תשואות הפירות.

רשתות צל צבעוניות סופגות רצועות אור ספקטרליות המועילות לצמחים. להקות אלה כוללות אור אדום, אדום רחוק ואולטרה סגול. האיכות וכמות האור שקיבלו צמחים מושפעים גם הם מלהקות אלה.

רשת צל יכולה להשפיע על פרמטרים מיקרו -אקלים שונים, כולל טמפרטורת אוויר, לחות יחסית ושיעורי מעבר. זה יכול להשפיע גם על פוטוסינתזה. השפעות אלה תלויות במיקום הפיזי.

החוקרים העריכו את ההשפעות של רשתות צל צבעוניות שונות על צמחי התה של דרום -מזרח ארצות הברית. הם גילו כי רשתות צל שחורות לא שינו את ההרכב הספקטרלי של האור שקיבלו צמחים. הם גם מצאו שרשתות צל שחורות לא השפיעו על גודל הפרי.

מהם סוגי רשתות צל?

רשתות צל חקלאיות משמשות במגוון יישומים. רשתות אלה עשויות בדרך כלל מפלסטיק פוליאתילן (HDPE) בצפיפות גבוהה. חומר זה עמיד מאוד לאור השמש ובעל תכונות חסימת רוח מצוינות.

רשתות צל משמשות גם לגננות, גידול בעלי חיים וגידול פרחים. הם משמשים להגנה על מוצרי אגרו מפני מזג האוויר, חרקים וציפורים. הם משמשים גם כמסכי פרטיות ומסכי רוח.

רשתות צל מגיעות בצבעים שונים. חלק מהצבעים משקפים מאוד ומשקפים את האור מהשמש. צבע רשתות הצל משפיע גם על השימושיות שלהם. בד רשת כהה עדיף לספוג את חום השמש ובשליטה על טמפרטורת הפנים של בד הצל. זה מועיל גם לצמחים המשגשגים בצל.

רשתות צל משמשות גם בענף הבניין והבנייה. הבד משמש לבניית חממות. הם משמשים גם להגנה על צמחים מפני כפור. רשתות הוכחת חרקים ורשתות תרמיות משמשות גם בענף זה.

שוק ה- Shade Net העולמי צפוי לצמוח בשנים הקרובות. זה נובע מהגידול בביקוש של משתמשי קצה ועסקים אגרו. כמו כן, ההתקדמות הטכנולוגית בתהליכים החקלאיים צפויה להגדיל את הביקוש לרשתות צל.

ישנם שני סוגים עיקריים של רשתות צל בשוק. בד הצללים הארוג ארוג מחוטים לאורכים, הנקרא חוטי עיוות. חוטים אלה ארוגים באמצעות מכונת סולצר. מטליות צל ארוגים חזקות יותר ויכולות לעמוד בחשיפה קיצונית של שמש.